INSTÄLLT Lättläst bokcirkel: Utvandrarna

Biblioteket - Vallentuna Kulturhus, Vallentuna

INSTÄLLT

Alla evenemang är inställda till och med 31 januari.

Vi läser en lättläst version av Vilhelm Mobergs Utvandrarna.
Vi läser några sidor ur boken till varje träff.
Vi träffas fyra måndagar.

Anmäl dig till lättläst bokcirkel:
vid besök i biblioteket
eller ring 08-587 853 50
eller mejla bibliotek@vallentuna.se

Datum och tid:
Måndagar 23 november, 30 november, 7 december och 14 december klockan 15.30-16.30
Plats: Biblioteket, Vallentuna Kulturhus, Allévägen 1

Kontaktinformation

Vallentuna Kulturhus
Allévägen 1

Telefon: 08-58785350

Arrangör: Bibliotek Vallentuna

E-post: bibliotek@vallentuna.se

Vägbeskrivning

Från Stockholm tag E18 norrut mot Norrtälje, följ skyltar mot Vallentuna.

Hitta hit