Om lättlästa böcker

Kulturrummet - Vallentuna Kulturhus, Vallentuna

Vi ses! - temasöndag:


Författaren Annelie Drewsen berättar om hur det är att vara författare och att skriva lättlästa böcker. Alla som vill är välkomna att lyssna. Fri entré.

Söndag 22 mars kl. 14 i Kulturrummet, Vallentuna Kulturhus. 

 

Varmt välkomna!

Vi ses! en mötesplats med fokus på integration

Ett tillfälle för dig som vill träffa nya vänner. Vi ses på Vi ses! i Vallentuna Kulturhus varje söndag klockan 14-15. Alla är välkomna! 

Kontaktinformation

Vallentuna Kulturhus
Allévägen 1

Telefon: 08-58785350

Arrangör: Bibliotek Vallentuna

E-post: bibliotek@vallentuna.se

Mer från Kulturrummet - Vallentuna Kulturhus

Utbud

Vägbeskrivning

Från Stockholm tag E18 norrut mot Norrtälje, följ skyltar mot Vallentuna.

Hitta hit